Canan87 Merhaba hanımlar Nilda isminin telafuzu sizce nasıl olmalıdır. Sondaki a uzatılarak mı söylenmelidir Selda isminde olduğu gibi yoksa uzatılmadan mı söylenmelidir Arda isminde olduğu gibi.
snowglobe Canan87 benim bildiğim uzatılır. Ama uzatılsın istemiyosanız milda var birde. Kuzeniö koydu kızına. Arda gibi söyleniyo milda
amayinedeiyiilerledim Canan87 Nida da mesela uzatılıyor sonu. Ama Nilda da uzatılmamalı gibi. Bilemedim 😅
Canan87 @"Bguzeel Beyzağ sedağ yağde niğsa bunlarıda ğ harfi varmış gibi görmüyorsak a ları uzatarak söylüyorsak nildağ gibi değilde sonda ki a uzatılarak mı söylemek lazım yoksa uzatmayarak mı söylemek lazım diye sordum 😊