Merhaba arkadaşlar geçen ay 8inde regl oldum ve uygulamada gösteren günlerde de denedik bi kaç gün sonra meme ağrısı ve kasık ağrılarım başladı 10 gündür ağrılarım devam ediyor dün test yaptım ama negatif çıktı tekrar yapmalımıyım reglime 2 gün kaldı beklemelimiyim sizce normal mi ağırlar hiç bu şekilde ağrılarım olmadı uzun süren