Kızlar selamlar benim çok merak ettiğim bir sürü soru var. 6+2 ken ilk kontrolümde bebeğimin kalp atışını çok duyamadım Dr. Um idrarınla sıkışık gel dedi kese güzeldi bebekte vardı ama kalp atışı çok az vardı 1 hafta sonra tekrar gittim idrarım çok sıkışık gittim ama karnımda göremedi ve özel bi durum var alttan bakacağım tatlım dedi idrarımı yapıp tekrar aynı dk tekrar vajinal ultrosonla baktı Drum ama kalp atışı yine çok az duyduk ekranda kalp atımını gördü bende gördüm ama çok az yine ve düşüktü. Ve ben 7+2 beklerken bebeğim 6+3 olmuş yani hiç ilerlememiş. Ben baya panikledim korktum . Bu arada kız kardeşim o hastanede hemşire ve benleydi. Abla korkma bebek iyi olucak dedi ama bende hiç ümit yok. Neyse DR benim gebelik rutinlerim olan kan tahlillerimide inceledi . Benim bu arada mide bulantısı kusma vs hiç bi belirti yok. Koku hassasiyeti de . Dr bana progestan vajinal fitil ve ecopirin verdi. Kanamam olursa ecopirin bırak dedi.çarşamba tekrar randevum var. Eğer aksi bi durum olursa dahada erken gidicem. Benim sizlere sorum böyle kalp atışı olupta bebeği yaşayan varmı? Bebeğim sağlıksızmı? Yaşım 32 kilom 83 boyumda 155 sanırım. Ayrıca Dr ben odadan çıkınca kız kardeşime bebek çok zayıf yani tutunma olasılığından bahsetmiş. Bu yüzden tam olarak bana herşeyi demedi panik olduğumdan bizi yani ailemizi çok iyi tanıo 😇🥰😍 ablamın 2 doğumunda o yaptı . Ben kese resmini de atacağım. Sizler de anlayanlar varsa bakabilir miii hatta 😇🙏 bebeğin iyi olup olmadığını yani.