Kızlar düzensiz ve gecikmeli adet döngüsü yaşıyorum. Hamile kalmama hic bir engel yok dedi doktorum ve başla gittiğim doktorlar hormonlarımda iyi ama negatif çıkmıştı ultrason da da birsey görünmemisti 3 gündür yoğun sol kasık ağrısı yaşıyorum acaba adet mi yoksa adet olmadan hamile kalabilir miyim bilmiyorum