Arkadaşlar merhaba çok zor günler geçiyorum aile apartmanina gelin geldim eşim ve ailesi aşırı cimri bir aile eşimle daha tam düzenimiz oturmadan hamile olduğumu öğrendim nişanladigimizdan beri herşeyi kendi başıma yaptım ama görüyorum ki benimde hatarim var neden herşeyi kendi omuzlarima aldım .Eşim herşeyi benden kısar ben giymesemde olur yemesemde olur kafasında Eşimle çok kötü bir evliliğimiz var yani onunla sonum olduğunu düşünmüyorum 1 buçuk senedir evliyiz sevgim tükendi ailesi ayrı mesele zaten . Ben eskiden çok cıvıl cıvıldım artık gülmeyi bile unuttum … Hamile olduğumu öğrendiğim günden beri eşimle aramiz bozuk hiç sevinmedi bile benim sevincimide kursağimda bıraktı bebeğe böyle yapalım beşik alalım şu kiyafetlerden alalım diyorum sürekli bir hevesimi kiriyor bana besiğe ne gerek var diyen bir eşe sahibim kalbim çok kırılıyor sürekli ağlıyorum üstüne birde eşim bana trip atiyor . Bana iyi olmayan bir adama çocuk mu getircem diyorum aldırmayı düşünüyorum sonra onun ne suçu var diyorum . Psikolojik olarak çok kötüyüm ve çok yanlızım ailemde uzakta gurbet ellerde kimsesiz gibiyim 😪