Arkadaşlar bugün normalde adet olmam gerekiyor adet sancısı gibi kasıklarımda ağrı var ara sıra memelerim de ağrı da var adet olacağım vakitler oluyor bu bel ağrım var birde aşırı halsizim sence gebelik belirtileri olma ihtimali var mı sizlerde nasıl oldu nasil öğrendiniz