Melliisaa
Şöyle doktordan doktora kesi de değişiyor , bazı doktorlar bebeğin taçlanmasını beklemiyor yani kafasını tamamen baskı yapmasını beklemeden direk kaba eti kesiyor ve dikişte sonrası da zor oluyor fakat bebek taçlandığında ise ince bi kesi oluyor dikişte zor ve zahmetli olmuyor
Benim de kesim oldu hissim hiç olmadı odama geldiğimde ise hemen kalkındım yürüdüm duş aldım yanar mı diye düşünmüştüm ilk idrarla öyle fr hiç olmadı
Bebiş biraz kilolu diye attım diye söyledi doktorum bana