aselinannesi1997 Merhaba arkadaşlar bugün itibariyle tam 21 haftalık olduk. Ama ultrasonda 22 dediler. Doktor herhangi bişey söylemedi ilerde falan da demedi sadece herşey yolunda dedi ama devlet olunca güvenemedim. Bi sorun olur mu
Deletedmom_87 aselinannesi1997 bende 21 haftalık hamileyim benim de 1 hafta önden gidiyor özele gidiyorum canım her hangi bir sıkıntı yok yani doktorum hiç böyle birşey demedi o yüzden gönlünü ferah tut bir sıkıntı yok inşallah🥰
aselinannesi1997 Deletedmom_87 sağol canım evet iki hafta önce bende özele gittim. Çok şükür bi sorun yok ama insan ilk gebelik olunca tedirgin oluyo
Deletedmom_87 aselinannesi1997 haklısın canım benim 2. Gebeliğim olmasına rağmen herşeyden korkuyorum tedirgin oluyorum😃