Merhaba hanımlar 28 haftalık gebeyim, sormak istediğim bir şey var, karnımda iki gündür bebişin hareketleri çok ufak ufak normalde karın içinde geziniyordu dışarıdan belirgin bir şekilde görülüyordu şimdi hareket çok az ve çok arada az hissediliyor bu normal mi 2 gündür böyle endişelendim bi de alt tarafa çok baskı yapıyor hareket hissedersem de altta ve kasık kısmında hafif hafif hissediyorum. Nedendir acaba sorun mu var.