azrisko bende yarın 41+0 oluyorum hiçbir belirti yok arada bı belim ağrıyor doğacak galiba diyorum yok geçiyor sonra bu akşam acile gidip alttan muayne olmayı düşünüyorum artık ne derlerse öyle yaparim , şehir hastaneleri son dakikaya kadar normal doğumu tavsiye ediyor ve suni takarlar diye düşünüyorum 🙄