prenseshanim999 merhaba canim benim ilk bebegimde cikmisti trisomy 18 yuksekti fetal dna onerdiler dinlemedim herkese ayni seyi soyluyorlar dedim doktor degistirdim. 21. Haftaya kadar yasadi bebegim sonra buyumemeye basladi detayli ultrasona girdik birsuru trisomy bulgulari cikti amniyosentez yaptilar bebegin sivisindan alma islemi bebegimin trisomy 18 oldugu kesinlesti acil doguma aldilar sezaryene alirsak rahmin hazir olmadigi icin rahmine zarar veririz dediler 15 saat suni sanci cektim ve dogum yaptim. Fetal dna yaptirmalisin kesinlikle benim yaptigim hataya dusme emin ol 3 aylik bebek ve 6 aylik bebek arasinda cok sey fark ediyor hem belki de fetal dna sonucun temiz cikacak ve icin rahatlayacak daha rahat bi hamilelik gecireceksin erteleme geciktirme fetal dna yaptir