Merhaba adetime göre 8. Haftadayım ultrasona göre 6. Hafta dedıler ve açık pembe hafif bel agrısı ile lekelenme başladı doktora gttm progestan kullnmaya basladm ama bu durumu yasayp saglıklı bebegı olan varmı benm kese görültü içi boş dendi acaba emrıyo olusumundan olabılırmı yada bılemıyorm pembe renk korkulmalımı