Ece5454 Ben de arka arkaya çok fazla düşük yaptığım için geçmişte şu an 18 haftalık olmama rağmen kıpırtı hissetmediğim zaman bir şey mi oldu diye için bir korku sarıyor doktora gidince görünce rahatlıyorum Elimden gelse her gün gidip bebeğimi görmek istiyorum