2727dfne Bbuse12 adetime göre 7 haftalık ama 5 haftalık dedi gec döllenme olmuş herhalde 2 hafta sonra gel dedi
senacnblt06_ 2727dfne benimde aynıydı 14 mart adet olmam gerekirdi normalde şuann7 haftalik olmasi gerekirkenn5 haftalık . 2 hafta sonra tekrar gidecegim moralinizi bozmayin🥰
Y-Oby Hiç sıkmayın canınızı bende de geç döllenme olduğu için adet tarihimle uyuşmuyor. Keseyi gördüyseniz biraz sabredin ve içinizi ferah tutun, 5 hafta bebeği görmek için erken zaten, inşallah bebişi de görürsünüz sağlıcakla
2727dfne Y-Oby anladım teşekkürler o zaman 5 haftalık hamileyim 😃bende sevinmiştim 2 hafta daha bitti ddiye
Gamze-232323 Benim de 6/3 ama bebek 3 mm kalp atışları göründü ama duyulmadı küçük daha dedi bende korkuyorum şuan neden bu kada küçük diye son adet tarihim 19 mart