Sedasahin5 Kızlar merhaba sabah uyandığımda iç camasirimda yemek kaşığı kadar ıslaklık vardı ve belim çok ağrıyor şuanda kasıklarımda hemde ishalim çok halsizim migdem de bulanıyor 39+4 gebeyim doğum belirtisi olabilir mi ????
Semyil Sedasahin5 iç çamaşırına peçete koy canım ıslaklık takibi yap sancı doğum belirtisi ama o haftalarda yalancı sancıda çok oluyor içine sinmesi açısından doktora gitsen daha iyi olacak ama hazırlıklı git derim hastane çantan vs
Firstpreg Sedasahin5 Olabilir tabii, acile gitmeniz gerekiyor. 30 haftalık değilsiniz ki 40’ın içindesiniz artık. Belki bir şey çıkmayacak ama tehlikeye atmaya değer mi?