yigitmom_ esraauznts oğlum şuan 4.5 yaşında çok şükür hiçbir sıkıntısı yok ama şuan ki gebeligimin 15. Haftasındayim muayene günü doktorumla bu konuyu konuşacam
esraauznts yigitmom_ ben sizi negatif algıladım özür dilerim 🙈 siz pozitif eşiniz negatifse rh uygunsuzluğu olmuyor evet ama ABO uygunsuzluğunuz var
yigitmom_ esraauznts Ay çok sağolun bir an hayatı sorguladım shsjshsj ABO uyuşmazlığı için konuşacam ama
RavenV Anne kan grubu 0 iken bebek A-B-AB olursa ABO uygunsuzluğu, anne rh negatif bebek rh pozitif olursa Rh uygunsuzluğu olur. Sarılığa sebep olur. Korkulacak bir durum değil bu tek başına. Bolca emzirin zaten hastane bunun takibini yapar.
esraauznts yigitmom_ benimde eşimle ABO var doktorum hemşireleri yıldırana kadar bunu söyle dedi. Bende O pozitif eşim A pozitif ama bebek 0 olursa sorun yok A olursa uygunszlk oluyor işte. İyi düşünelim iyi olsun kızlar 🥰
esraauznts yigitmom_ ABO uygunsuzluğjnda da illa sorun olacak diye bişey yok. Demekki sizin bebeğiniz beslenmiş sarılığı yükselmemiş 😇
myangelson Neferut kan grubu uyusmazligina bakılıyor hamilelikte korkmayın uyuşmazlık varsa ona göre iğneler vs yapılıyor. Görümcemde uyuşmazlık vardı iğne yaptırmıştı çocuklar 6 yaşında 😊