Aslisko Bir numara (2-5kg) sleepy 120 adet aldık Şimdi goon indirime girmiş sanki yorumlara göre goon sleepye göre daha iyi gibi bu konuda karar veremedik sizce 2 numara (4-8kg), 3 numara (7-12kg) en az kaç adet almalıyız
Semyil Aslisko bence bezi bebeğiniz doğmadan almayın derim. Bazı bezler bebekler alerji, pişik gibi hassasiyetler açıyor en iyisi bebeğiniz doğduğunda cildine uyum sağlayabilecek bir bez almanız
GuzelMelegimm Aslisko sleepy almayın kesinlikle. Stok için de bekleyin. Bebeğin poposuna yaramayabilir
Nursemom_ GuzelMelegimm aynı fikirdeyim bizde dogmadan almıstık stoklu suan 15 gundur pişik ama ileri pişik tedavisi göruoz daha cocugum yarın 1 aylık olcak