akkrn Kızlar ilk 16 çıkan geçen hafta cumaydı (adete 3 gün vardı) bugün tekrar cuma 1 hafta sonrada böyle çıktı. Bilgisi olanlara iyi mi değil mi sormak istiyorum sizce?
Ezgikurt akkrn bende 840 la ögrenmistim aşşa yukari 4 haftalik demislerdi ben 7 haftalikken gittim bebegi keseyi kalp atisini gormustuk hayirli olsun saglikla kucaginiza alin insallah🥰
Deebg Gamze0707 merhaba benimde ilk bhcg sonucum 68 3 gün sonra tekrar kan verdiğimde 247 çıktı az mı artış olmuş sizce
momofmychildren akkrn 1 hafta sonra giderseniz vajinalden keseyi görürsünüz 2 hafta sonra giderseniz kalp atışı bile duyabilirsiniz
Gamze0707 akkrn ben öğrendiğimde 2 haftalık gözüküyodu 4 haftalık olunca gel keseyi görelim demişti şuan 21 haftalığım 🥰
akkrn Gamze0707 oy maşallah sağlıkla kucağınıza alın inş. Erkek bebiş mi kız bebiş mi bekliyorsunuz 🥰
Gamze0707 akkrn inşallah sizde kucağınıza sağlıkla alırsınız kız geliyor isim telaşına düştük bi kızım daha var 6 yaşında 😇
akkrn Gamze0707 ay ne güzel maşallah iki kız bence çok güzel 🙈 isim çok zor günümüzde özellikle ama erkeklerde daha sıkıntı sankı kızlarda çeşit çok gibi
akkrn Deebg bence iyi iki günde yaklaşık %80 artış olmalı diyorlar sizde de olmuş bu ama tabi en iyi doktorum bilir
Violetaa @akkrn canım seninle değerlerimiz aynı ben senden 1 gün önce öğrenmişim :) pazartesi kan verip çarşamba kontrole gitmeyi düşünüyorum