O haftalar da istediğim gibi uyuyabiliyordum ben ama karnım çok geç büyüdü 24. Haftadan sonra çıkmaya başladığı için olabilir 😅 şimdi 29 olmak üzereyim asla sırt üstü, yüzüstü uyuyamıyorum sağ ve sola uzanarak uyuyabiliyorum ve sola yatmak bebeğe giden kan akışını hızlandırdığı için önerilen pozisyon ama rahat edemiyorsun sürekli dönüyorsun zaten