21 haftalık gebeyim. Bugün perinatolojiye detaylı ultrason için için gittim. Doktor organ ve uzuvlarında bir sorun görmedi. Ama kordonda bulunması gereken iki arterin tek olduğunu söyledi. Gelişmesi de birkaç gün geriden dedi. Daha önce aynı tanı konan, bu şekilde doğum yapıp anomaliyle karşılaşan oldu mu aranızda? Çok endişelendirdi bu durum beni