dmla_ Erkek kesinlikle . Benimde ilk kız dediler 2 doktor a gittim erkek dediler bacak arasından belli erkek olduğu zaten Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :)
eminedln-27 AYSuNm  7 haftalık olduk bebek de oluşmuş. Şimdi tahmin alabilir miyim 😊 AYSuNm 🫠
ezell34 Beyza-ecrin bana da aynısı oldu canım kız olcak diye çok sevinmiştim bi oğlum gar kızım olsun isterdim
iremsevinc Beyza-ecrin Banada 14+5 %90 kız dedi 15+5 kesin kız olduğu anlasışdı bacak arasından o yüzden sordum ☺