Biz 29+3üz bugün. 7. Ay bitmek üzere yani. İlk zamanlar halsizlik uyku bulantı kusma baş ağrısı bunlar yüzünden çok aksattım Allah affetsin inşallah. Şimdi de arada çok yorgunluk uyuyakalma yüzünden kılamadığım oluyor. Namaz kılarken de iyiysem olabildiğince ayakta kılıyorum çok şükür biraz daha yavaş hareketlerle artık 😊🙈. Yoksa ayakta başlayıp devamında oturup devam ediyorum. Çok kötüysem direkt ayaklarımı uzatıp kılıyorum. Çatı kemiğim ağrıyor bu aralar o yüzden ve bebek büyüdü eğilemiyorum çok ayrıca midem yanıyor çok öksürük tutuyor geçen kusmaya ramak kalmıştı namaz da riske etmek yerine direkt oturarark başlıyorum vesselam. Allah kabul etsin kılmaya kılmama güç versin inşallah Allah kabul etsin arkadaşlar 😊😊🌸🌸