Merhabalar . 32. haftada çalışabilir raporu aldım .Raporda 37 ye kadar yazıyor . işyerim 37 de çalışamaz raporu alırsın dedi daha erken ayrılırsan da yine çalışamaz raporu alman lazım dedi.suan 36 yım 1 haftalık iznimi kullanmak istiyorum ancak çalışamaz raporu için raporu aldııgım yerle görüştüm veremıyoruz dedi bi kere çalışabilir verdikleri için . Böyle olan var mı ne yaptınız ?