Pazardan meyve aldım yıkıyorum suda da beklettim ama bir türlü acı tadını götüremedim meyvenin kendisi öyle olsa hepsi acı olmaz mı çoğunluğu acı çıkıyor bildiğin ilaç yiyor gibi hissediyor insan bi önerisi var mı şöyle yıka belki geçer diye canım yemek istiyor ama tereddüt de ediyorum ilaç mı acaba gerçekten diye 🙇🏽♀️😂 çabuk olgunlaşsın diye ilaç fazla mı koydular ne yaptılar anlam veremedim 🤷♀️