Ecemmm07 Kızlar 17+6 haftalık hamileyim 2 gündür diş etim agryo yatmıyorum dünden beri samısak parol ne dendiysem boş acile gitsem serom yada başka bişey yaprmı öldüm ya resmen beynine atıyo agrsı
KurabiyeninAnnesi123 Ecemmm07 yanlız deglsin cnm benmde cok erken vurdu diş agrim 7 haftaligim 1 haftadir perişan durumdaym ağrımadk dişim kalmadı randevu aldm cok var randevuya da
Ecemmm07 KurabiyeninAnnesi123 cok kötü ya rsemen aniden beynime atıyo aglma kırizi yaşıyorum karfil yargı sürüyorum geciyo 10 dk sonra yine aynı
KurabiyeninAnnesi123 Ecemmm07 bu akşam gidicem dişe acilden giricem diş damak kalmadi 7 haftalgm dha orta döndemde müdahale etmiyorlar belki erken diye ederler 9 ay yaşayamam bu ağrılarla😔 Allah yardimcimiz olsn
Suey Summak suyu çok iyi geliyor tane summaği ıslatıp suyuyla gargara yapmayı deneyin fayda goreceksiniz