Banuus 90 günün varsa yıl içinde raporunu 32 de alsan bile parası odeniyor canım ama 90 günün yoksa olmaz yani hamileyken ise grmiste olsan 90 günün var olması lazım bir ay bir buçuk ay öncede rapor alabilir sın zaten doğumdan sonra 3 ay sonra terar ise gtmen gerekir emziren anne olduğun içinde bir iki ay geç gitsende kimse cakartamaz işten ücretsiz izin olarak görünüyor birakrsanda işsizlik ve tazminatını alabilrsin 170 yetmisi ara tüm sorularını sor cevapliyorlar