Benim bat 9 dün akşam ve bu sabah test yaptım. Gölge gibi çıktı ama var mı yok mu bilemedim. İlk gebeligimde beta degerim yavas yavas arttigi icin sağlıksız ilerledi sonra kürtajla sonuclandı. İki gündür gölge gibi çıktığı icin yine yavas artıyor diye yorumladım. Varsa da sağlıksız ilerler gibi çok üzüldüm yaa 😔