Feyzacnszoglu Benim hem tansiyonum yüksekti 8 tane ilaç kullanıyordum ama yinede dusmuyordu birde geç farkedilmisti suyunda azalmıştı bebeğe kan akışı gitmiyordu şuan tansiyonum yükselmiyor sürekli takip ediyorum ama sanırım doktor başlayacak tansiyon ilacına her ihtimale karşı öğleden sonra gidicem.bakalim.ne diyecek stres yapmamak lazım aslında daha kötü oluyor ama işte elimde değil