Yasdervse Merhaba 8. Haftaya girdim doktor kese 6 haftalık dedı ama ıcı bomboş kesenın bu durumu yasayıp kese içinde bebişi gören varmı kızlar lekelenmemde basladı
Busssx Yasdervse Şuan bende yaşıyorum sat göre 7 haftalık ama ne kese var ne bebek sadece beta hCG 3400 çıktı anlamadım açıkçası sadece rahim duvarı kalınlaşmış dedi
S-Nur Evet canım banada aynısını dedi doktor şuan 29 haftalık gebeyim herhangi bi sorun olmaz inşallah merak etme bir iki haftaya kalp atışlarını duyarsın
Yasdervse S-Nur canım Allah razı olsun çok iyi geldi yanıtın inşallah doktor yolk sac bıle yok dedı olması gerekırdı dedı korktum
Leylasezerleyla Benimde geç döllenme olmuştu .2 hafta bekleme ile kalp atışını dinlemiştik.Dua edin bolca .Lekelenme bende de oldu dikkat edin ve dinlenin .Hayırlısı olsun inşallah kalbinizi ferah tutun .
Yasdervse Leylasezerleyla çok teşekkür ederim inşallah rabbım nasip eder kalp atısını görmeye çok sağolun
Busssx Yasdervse Bakmadı alttan da anlayamadım cidden ilk kez başıma geldi haftaya cuma gel dedi bakalım
Sebahatmemo Benim de 5 gün geç döllenmiş o yüzden 7.hafta zor gözüküyor diye alttan bakıp öyle kalp atışını duymuştuk şuan 30 haftalığım bir sorun yok diyor doktorlar endişelenme bence 1 hafta sonra tekrar git canım
_Fasyada_ Benim 2 hafta geç döllenme 5 haftalıktı kese göründü 6 haftalık alttan kalp atışı duyuldu şimdi 32 +1 haftalığız 😊
Yasdervse Seyma200110 canım ben gecen pazan evde düşük yaptm gttm kesemı düşürmüşüm demekki saglıksızdı boş gebelikti