Ezg93 bende 14-15 haftalarda ağrı durumunu yaşadım. Ağlayarak uyuyup ağlayarak uyanıyordum. Masajla geçirmeye çalıştık ama hiçbir şeye yaramıyordu, anlık rahatlıyordum. Bir kere dayanamayıp parol içtim, vücudum ağrı kesiciye alışık olmadığı için büyük ihtimalle hemen etki gösterdi (normalde ağrı kesici kullanmıyordum gebelikten önce de) 16dan sonra da tamamen kesildi o ağrılar.