Adilee bana da tombiş dedi bide 3 doktora gittim boyu uzun dedi ama sanki doğunca daha zayıf olacak gibi hissediyorum oğlum çünkü ultrasona göre 300 gram aşağı doğmuştu 😃 ben normal de 2 hafta da bir gidiyorum ultrasona ama bu sefer gidemedim kaç oldu acaba merak ediyorum bende