Bhrsu yani gebeliğinle ilgili takip belli zamanlarda çağrıyorlar kilona tansiyonuna bakıyorlar tahlillerini yapıyorlar bebeğin kalp atışını dinliyorlar aşı olcaksan aşını yapıyorlar bu tarz yani ben doktora gitmeden önce gidip tahlillerimi orda yaptırıyorum öyle gidiyorum kolaylık bana bide bildiğim kadarıyla bebek doğduktan sonra onun aşıları için falan çağrıyorlar