Laz53__ Ben herzaman doktora gidince hepsi farlı haftalardasin diyor biri diyor 14 öbürü 13 e yeni girdin diyor geçen gün gittim 15. Haftayla uyumlusun diyor sizdede böyle oluyormu oldumu yada
Laz53__ momofmychildren bende pkos var adet tarihim normalde 4 Ocak doktor taa çekti 15 ocağa muayeneye gidince biri diyor 14 sun ben uygulamayı ona göre kuruyorum bakıyorum.oburu diyor 13+2 desin diyor şaşırdım valla 😀
momofmychildren Laz53__ son adet tarihini baz alin benim de adet tarihim belli değildi bebeğin gelişimine göre 1 Kasım olarak güncelledi doktorum
Melike_00 Laz53__ bende de aynı şekilde pcos var ilk muayenedem itibaren şu an 20+3 ama son adet tarihime göre de 21+4
Esraalic Laz53__ tek bi doktor seçmeniz daha iyi olur bence o zaman kafa karışıklığı olmaması açısından 😊
Hey_makaron Kendinize tek bir doktor seçin, böyle kafanız çok karışır, herhangi bi risk durumu olursa ikinci bir doktora danisirsiniz 🌸
Laz53__ Hey_makaron ilk devletteydim özele geçtim geçenlerde hasta oldum başka biyerdeydin yine özelde o başka bişey dedi normalda 14. Haftada olduğuma rağmen 13 dedi geçen cinsiyet için devlette gidiyim dedim belki gösterir oda 15 diyor ahaha tam.delirmelik