Merhaba kızlar bundan iki gün önce beta değerim 8077 di ama kanamam var dün kontrole gittiğimde doktor düşük veya dış gebelik olma ihtimali var dedi bir daha kan tahlili istedi şimdi 11989 çıktı bel ağrım kasık ağrım var doktor öğlen gel dedi böyle bir olay yaşayan ya da bilgisi olan var mı düşük mü yaşıyorum sizce