Heidi7 ben regl olduğumda 2 günü gitmiştim tekrar aşılama tavsiye ettiler ben istemedim çünkü tutmayacaktı benim sağ tüpüm kapalı olduğu için polikistik over olduğu için pek ümidim kalmadı şimdi eşimin sperm çokluğu için bekliyoruz ondan sonra tekrar deneyeceğim tabii hislerine güvenerek davran benim hislerim ümitsiz