DenizRoni Nazlikaya19 ayakta kalınca oturup kalkarken ağrı oluyor uzanınca geçiyor dinlenmek gerekiyor aslında ama çalışıyorum maalesef
Aysesrt DenizRoni bende gecen haftaya kadar hep ayakta çalısıyodum. Daha bir ay daha çalısacaktım ama işletme kapandı şansıma o yüzden evdeyim 😁 ama beni gören bütün hamileler nasıl çalısıyosun diyodu.