Btlbet Dün aksamdan beri beni mahvetti diş ağrısı.hicte bole bşrsey olmazdı.nasıl sızlıyor cürük mü var enfeksiyon mu vsr cozemedim.var mı önerisi olan
OguzMoms Btlbet Karanfil bastırabilirsiniz çok iyi geliyor bende 34-5 im dişimin ufak bir yeri duruyo oda sallanmaya başladı ödüm kopuyo agricak diye 3-4 hafta daha idare eder inşallah beni ☹️
Mkbselisa 22.haftada çekim yaptırdım hiç bir şey fayda etmiyor du şimdi diğeri başladı 27 haftalığım ne antibiyotik ne parol fayda etmiyor dünden beri uyumadım açım :( yemek de yiyemedim