_Rojbin_ Dteliff organlarim bagarip duruyor resmen ağrıdan umarım güzel bı doğum bekliyordur bizi 🤲🏻😅
Dteliff _Rojbin_ benim de gerçekten bütün iç organlarım isyanda 😅 bugün kontrol var ikinci sezeryan olacak günümüzü alacağız büyük ihtimalle 🥳 sizin ilk mi
NerminAyla Dteliff özele mi gidiyorsunuz acaba? Devlette erkenden vermiyorlar sanırım sezeryan günü ya da benim gittiğim hastanede öyle
Dteliff NerminAyla evet özele gidiyorum bugüne kadar doğumla ilgili bişey sormadım. 4 buçuk yaşında kızım ama zaten sezeryan istiyorum ssvd gibi bişey hiç düşünmedim. Bugün soracağım gün verir diye düşünüyorum