Nur18- Ayin 2sinde adet olmam gerekirken 30 u gece kahverengi akıntım geldi kayboldu dün yine biraz geldi bidaha gelmedi adet belirtim var olacak gibiyim ama benzer olduğu için ayırım yapamıyorum sizce gebelik olabilir mi böyle durum yaşayan var mı
Elif-ada- Nur18- Bende aynı durumdayım 30 Nisan’da hafif pememsi kahve rengi geldi afedersin sildikce geliyordu 2 sinde bitti 3 adet günüm bakalım nolucak hayırlısı bekliyorum
Cosimaniehaus Nur18- ben bir iki kere yaşadım bu durumu ve regl olmuştum. Adetlerim düzenli olurdu. Klomen ve çatlatma iğnesi tedavisi görüyordum o süreçte yaşadım.
Nur18- Elif-ada- benimde aynısı oldu aynı günlerimiz o zaman 30u ve 1i kahverengi leke gelip kesildi adet oldunuz mu acaba hayırlısı inş gebişizdir
Elif-ada- Nur18- evet oldum 3 gün gecikmeyle ayın 30 da gelen iki günlük leke neydi anlam veremedim normalde adet olacagimda kasık ağrım olurdu dün oldum ama hiç hissetmedim inşallah kötü birşey yoktur önümüzdeki ayda aynı şeyi yaşarsam Dr gidicem çünkü bu lekelenme ilk kez başıma geldi ve ben yerleşme zannettim😔
Nur18- Elif-ada- benimde sizin gibiydi gebelik testim pozitif çıktı 2 gün sonra tekrarladım kimyasal gebelikmiş sizinde adetle atılmış olabilir genelde fark edilmiyormuş