Evet arkadaşlar sezeryan 2.gebeligim artık kızım berene kavuşma vakti geldi. Rabbim tüm doğuracak olanların yardımcısı olsun içinden beni de eksik etmesin. Heycaniki burda paylaşmak istedim. Stresliyim aynı zamanda dua eder dua beklerim sağlıkla alalm kucağımıza bebeklerimizi 🤲 insllah en hafif şekilde atlatrim yarn 🥹