Zehrabebek Tıpta Bülent Köstüye gittim Markasi Semih yancara sular alper turala gittim devlette Rasim konuşa gittim çok takıntılıyım ve nerdeyse birçok doktora gittim araştırdım ama hala doğuma nerde yapacağıma karar veremedim
Zehrabebek Angela23 tamemen benim kararsızlığım tıptaki cihazlar çok iyi bülent köstü de en az 15 dk ilgileniyor soruları yanıtlıyor semih hocayla alper tural da iyiydi işte bakıyo haftasıyla uyumlu şu tarihte tekrar gel diyorlar. Riskli bi gebelik değildi benimki. Kadın doğum çok kalabalık oluyor.
Angela23 Zehrabebek kadın doğum da muayene olmak çok zor ben direkt Önder beye gittim memnun olan çok kişi duyduğum için