Kızlaaar çok şükür kızımı kucağıma aldım 🥹 38+5. Haftada geldi miniğim. Sabah 6.40 da suyumun gelmesiyle uyandım kanlı bi şekilde geldi suyum. Hemen duş aldım hastaneye geldiğimizde 7 buçuğa geliyordu. Açıklığım 5 cmydi geldiğimde sancım hafifti 10-15 dk sonra 7-8 cm olmuş açılma sancı iyice vuruyordu 10 cm olduğu ama bebeğim tam aşağıda değildi ıkınma hissi yoktu serumuma destekleyici verdiler ağrı bi anda vurdu ve ıkınma hissi geldi 3-4 uzun uzun ıkınma sonrası bebeğimi kucağıma verdiler 09.26 da ve o an bütün ağrım acım gitti 2 dikişim oldu. Kızlar kendinize güvenin ben kan verirken bayılan bi insanım ben bile yaptıysam hepiniz yaparsınız Allah hepinizin yardımcısı olsun sağlıkla kucaklarınıza alın inşallah 🥹🩷🩷🩷🌸