ferideeerciyes Bende aynı durumdayım sağ kalçam ağrıyor paytak paytak yürüyorum yürürken canım açıyor 38+5 çok fazla yürüyemediğim için bebek doğum kanalına inmemiş 🥺🙈size tavsiyem yürüyüşleri ihmal etmeyin