Sansan evet kendisi çok iyi yani anne gibi anaç yaklaşıyo normal doğum destekçisi olması da benim için çok iyidi dediğiniz gibi genelde özel hastanelerde doktorlar hep sezaryen der geçer ama emin hoca bu konuda süper yani düşün ben hep normal doğum istedim doktorumda benim için normal doğum istedi 37 haftamda çatı muayenemi yaptı normal doğum olmaz dedi mağlesef ama belki değişir bekleyelim dedi 39+4 e kadar bekledik baktı yine ama mağlesef sonuç yine sezaryene çıkıyodu 39+6 ya tarih verdi halbuki zaten o gün doğumum her türlü başlıyormuş kızım anlamış gibi sanki o gün sabahı 4 de suyum gelmişti 9 da hastaneye yatışım 11 de doğuma alınıcaktım benim evde suyumgeldi sancılarım başladı erkenden gittim hastaneye saat 11 e kadar sancılarımı çektim tam istediğim gibi bir doğum oldu ben hep şey istiyodum normal doğum başlasın o sırada sezaryene alınim en azından istiyordum hem sancılarımı çekmek istedim bebeğim de dünyaya gelicekiğini bilsin diye ve sütüm hemen gelsin istedim sezaryen de bebek biraz tuhaf oluyo normal doğumda bebek geldiğini anlıyo ama sezaryende hemen çıkıyo diye ve sezaryende süt hemen gelmeme gibi bir ihtimal olduğu için normal doğumum önce başlasın öyle alınim istemiştim Allahım kalbime göre verdi şükürler olsun
Kısacası Emine hoca süper herkese tavsiye ederim anlaşamayan insanlarıda duydum ama hep kişiden kaynaklı aslında ama insanlar hep hocada hata bulmuş hiç tereddütsüz gözüm kapalı güvenirim Emine hocaya 😊🌸