Birisi00 Bu bebenin doğmaya niyeti yok. Artık doğum postu açılınca adım ezberlendi. 38+2 Daha kanala bile girmemis🤦🏻♀️ Oysaki sürekli hareket halindeyim 🤔 Ne yapmam gerek doğumun başlaması için? Hem doğumdan korkuyorum hem doğurmak istiyorum 😂
Birisi00 Alizeyasemin 35. Haftada evimi boyattik. Butun temizligi kendim yaptım. Surekli hareket halindeyim. Yürüyüş bol bol yapmaya calisiyorum ama tık yok. Sadece temizlik yaptigim zaman kasilma oluyor okadar. Artik esimin yardimiyla ordek yuruyusune baslayacagim😅 Hurmayi da duzenli yemesemde su aralar yiyorum
Birisi00 Merve_sllyrt Bende istiyorum ama bir yandan da korku heyecan var elim ayagim birbirine girecek belli bide ikinci dogum sozde