Herkese merhaba. 24. haftalık hamileyim. 3 gündür karnımın sol tarafında yumurta büyüklüğünde bir sertlik vardı. İnanılmaz ağrı yapıyor, bıçak saplanır gibi. Bugün doktoruma gittim miyom ağrısı olduğunu söyledi. Daha önce bu durumu yaşayan var mı? Yardımcı olur musunuz lütfen neler iyi gelir ne yapmalıyım/yapmamalıyım? 😣