Ketii evet özel Altunizade acıbadem kendi kd doktorum yaptı zaten ilk başta söylemişti 28+ da aşı yapıcam diye kontrole gitmiştim oldum kendim almadım yani fiyatınıda hiç hatırlamıyorum zaten kontrolüm vardı + aşı yalan olmasın hiç hatırlamıyorum ama