eecrinpinarr evet ben eve gelınce sadece goguslerımı sabun ve ılık suyla yıkamıstım bırde bebeğini sütun olmasa bile sık sık emzir. Kuru incir köy yumurtası, köy tavuğu fln bulabilirsen ye bunlar sütün kalitesını cok arttırıyor demişti hemsire.Birde kabız olmamak ıcın sabah ac karınla 1-2 tane kayısı ve 1-2 bardak su iç tohum kımyon çayı ıcebilirsen gaz ve kabızlık için cok ıyı bunları hemşire bana tavsıye etmişti çok faydasını görmüştüm aklıma gelmişken yazayım dedım sende cok faydasını görürsün Allahın izni ile