gevezeyazar1 Sebo mantardır büyük ihtimal mutlaka git ilerledikce geçmiyo çünkü ben bi türlü geçiremedim 🥺
Elsu Sebo daha hamileliginizin basindasiniz onlem alin buyuk ihtimal enfeksiyindur doktorunuz ilac vericektir ve bol bol su icin akinti dogumda onemli gecmis olsun.
1850 Sebo kokuyorss enfeksıyondur. Ama akıntı herkeste olur .hafıf sarı akıntı normal dedı doktorum. Hafta ılerledıkce dogum yaklastıkca akıntı dahada artar dedı
gevezeyazar1 Sebo mutlaka git göster bi an önce başlasınlar tedaviye ne kadar erken olursa geçmesi daha iyi olur
Ayazayaz Ben idrarımı tutarsam ve az su içersem kokuyor ama bol su vE bol bol lavaboya gidersem koku olmuyor