cLearQueen tabiki içiniz nasıl rahatlıcaksa öyle yapın, sonuçta doğuma uzun bi süre var ve stres olmamanız lazım iyi düşünün iyi olsun inşalalh bu sene özellikle yaygınlaştı fetal dna ben 3 sene önce doğu yaptım o zaman özeldeydi doktorum o zamanlar hiç böyle bi yaygınlık yoktu onu demek isyedim
Ama siz içinizi rahat tutun riskli diye düşünmeyin rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin 🙏